Ankstesnė fotografija Autoriaus fotografijos    Sekanti fotografija  
Anželika Žalpė
***

 
1. jjj    (2010 06 13 18:43)  
4,5
 
 
2. Laura Vansevičienė    (2010 06 13 19:04)  
Puikiai +5
 
 
3. Algis aš    (2010 06 13 20:11)  
4,5 - suspausta į kampą
 
 
4. Anželika Žalpė    (2010 06 13 20:46)  
blin gali but...bet kiek skaiciau S.Kelby pamenu jis patare komponuoti portreta taip kad ausys arba virshugalvis liktu uz kadro ..tai kaip cia dabar taip...jis juk ne kakamalys???
 
 
5. Algis aš    (2010 06 13 23:09)  
O ranką akcentuoti ir vieną

akytę užtamsinti ten mokė?

Kairę dar reikia retušuoti.

Ir pirštas tamsoje pasislėpė...

O S. Kelby yra profesionalas.
 
 
6. Algis aš    (2010 06 13 23:12)  
Man patinka jūsų mergaitė su kašiku.

Tik reikalas, kad kiti profesionalai jus

įvertino, o aš tik pastebėjau kodėl taip.

Dar Antano būtų gerai nuomonę sužinoti.
 
 
7. Anželika Žalpė    (2010 06 13 23:21)  
:)) nea Algirdai lyg neskaiciau to ..na aciu ryt pabandysiu pataisyt t.y. maziau visokiu nesamoniu daryt :))
 
 
8. Antanas Kučinskas    (2010 06 14 00:39)  
Apie p. Kelbio mokykla negaliu nieko pasakyti, nes šią pavardę antrą kartą girdžiu šioje erdvėje.
Tačiau įtariu, kad tai ne lietuviška ir ne prancūzų mokykla... O sekant svetimą mokyklą, jei ji nėra įsisavinta ir priimta - kaip taisyklė patenkama į neapibrėžtą ir vizualinio kičo erdvę. Štai šiame darbe tai ir matome. Pirmiausiai autorius privalo susikalbėti ir įvaldyti pasirinktą stilistiką. Net jei tai ir auto portretas, būtina labai atsakingai ieškoti tokių santykių tarp kraštinių, kad kuo puilniau atskleistų visą įmanomą portretuojamojo vidinį pasaulį, jo numanomas dvasines dedamasias iš atskirų, dažnai nereikšmingų ir menkai pastebimų detalių. O jų šiame portrete yra apsčiai.
Šiame darbe labai netinkamai parinktas failo dydis, nes norint matyti visą vientisą darbą - reikia pereiti į juodą zoną, kurioje visiškai dingsta šio portreto autorės suvaldyta erdvė. Nesuvokiai prispausta prie kadro krašto galva. Nesuvaldytos erdvės.toks įspūdis juodame fone.
Arba reikėjo palikti nors 2-3 pikselių baltą rėmelį, kuris ir apibrėžtų tą erdvę, kurioje mes mėgintume rasti gilesnį nei paviršutiniškas žvilgsnis ryšį.
Šio portreto trys dedamosios taip pat ir išskaido taip reikalingą vientisumą. Veidas, ranka ir žiedas. Kas čia dominuoja ? kur siužetinis centras ? Dargi ir pačiame veide nėra vientisumo. Kepuraitė, akys ir plaštaka ilgais pirštais. kai nuo akių dėmesį atima kepuraitė, o dar blogiau erdvės požiūrių, kurį užima plaštaka. Kur čia centras , ašis ? Akys, lūpos, o gal pridengtų lūpų , žiedo ir pačių pirštų visuma, kuri atvirai nusako emocinę kryptį ? Akys lieka už siužetinio centro. Antraeilės. Tačiau akių sukurtas kanalas ir pirštų bei lūpų kalba jau kuria vėl naują emocinę erdvę. Žiedas vėl koreguoja jau bent kiek apibrėžtą suvokimą. Štai toks vizualinis ir filosofinis chaosas.
Visai nedovanotinas ausies nukirpimas. Tai erdvę daro emociškai iškreipta ir vizualiai neharmoninga. Kadangi nėra aiškiai akcentuoto siužetinio centro, ašies - tai pernelyg daug erdvės skirta kepuraitei ir kadro apačiai kas sukuria nemaloniai, iškreiptai suformuotą ilgą, aukštą erdvę.
Rėmelis taip pat papildomai atima erdvės iš veido, kuriam ir taip labai jos trūksta.
Taigi, kiekvienu atveju tenka pačiam ne pagal vieną ar kitą mokytoją, susivokti, pajusti ir modeliui, žmogui skirti tiek erdvės, kiek to reikalauja siužeto centrinė dramaturgininė gija, jos antraeilės linijos. Nieko nekeičiant šiame portrete, tik suteikus taip trūkstamos erdvės ir naujai perkadravus - gausime visai kitą, naują portretą, naują - daug įtaigesnį darbą. Įtarčiau, kad toks pailgas formatas pasirinktas veikiant kokiai tai emocinei vienkartinei pagavai. Tačiau jis su esama kompozicija kadre atrodo aklektiškas. Be įmanomai aiškios siužetinio centro ašies.
Nežiūrint pirmutinio vizualinio įspūdžio - puikus atlikimas, tačiau gilesnių pagavų neteikia dėl jau paminėtų priežasčių. Tai jau aukšto lygio kompozicija, kuri pati ir iškelia žymiai aukštesnius reikalavimus ją sukūrusiai autorei.
P.S. dėl pasirinkto rėmelio - mano pajautai visai netinkantis pasirinkimas ypač šiuo atveju, kai ir taip trūksta erdvės modeliui.
\Norėtusi rašyti 5, tačiau paminėjus trūkumus būtų ne nuosekli mano pozicija. Tad 4,5
 
 
9. Algis aš    (2010 06 14 01:14)  
Scott Kelby - amerikietis fotografas, itin

daug dėmesio skiria naujokų mokymui.

Jo patarimai tikrai naudingi, bet reikia

gerai įsigilinti ir taikyti, bet ne kaip dogmą

ar taisyklę, o kaip naudingus patarimus.
 
 
10. Anželika Žalpė    (2010 06 14 08:13)  
oooo joooo Antanai - ACIU. Pasakysiu tiek dar tokiu issamiu patarimu man niekas neskele :)) man net pateisint plauku spalva teko ir kaip blondinei reikejo kelis kart skaityti, kad atsirinkciau ;))
 
 
11. Anželika Žalpė    (2010 06 14 09:59)  
9 Algirdai, man taisykliu kaip matai neiseina niekaip laikytis..as kazkaip nors ir zinodama is ju issoku :)
 
 
12. Antanas Kučinskas    (2010 06 14 14:49)  
Tai ir yra puiku, Anzelika. Tai rodo, kad esi subrendusi kaip asmenybė, kaip fotografė. Tas ir yra siektina, laikytis, kad vieną dieną jos atmestos būtų. Su kuo ir sveikinu.
 
 

Portretas
2010 06 13 18:35
Taškai: 2
Vidurkis: 3.84
Vertino vartotojų:   26
Žiūrėta kartų:   2967

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
10100
73334
1020 1
(balsai vėluoja viena para)







       
Autoriaus darbai